>Cinta bukan satu kesilapan > Tapi tempat menguji ketaqwaan > Cintakah pada yang Esa atau > Melangit pada yang tidak kekal > Sama ada kita hamba pada cinta atau PENCIPTA

Wednesday, July 1, 2009

MY BEST FRIEND'S WEDDING

6 haribulan 6 tahun 2009 merupakan tarikh keramat bagi kawan baik ana, nurul hana kamaruzaman kerana pada tarikh tersebut beliau menamatkan zaman bujangnya bersama insan tersayang, saudara Luqman. bertempat di Taman Meru, Ipoh. Ana bersama beberapa kawan-kawan maverick9802 terlebih dahulu merancang perjalanan ke Ipoh bagi membolehkan kami semua menghadiri majlis tersebut.

Bagi kawan-kawan berjantina lelaki, hanya 2 orang sahaja, huhuhu. Ana dan Sufian.



Kawan-kawan perempuan pula terdiri daripada Suri Fitriah selaku tuan punya kereta (Thanx suri), Najihah, Norafifah dan Azliza. Well, Norasyikin datang gak, tapi dengan family die. Rumah die kat Ipoh kan.



Adunan dan rona warna keemasan (gold) menyerlahkan lagi kejelitaan pengantin perempuan dan ketampanan pengantin lelaki. Bagaikan raja dan permaisuri yang bersemayam di atas pelamin yang cukup indah dihiasi bunga mawar tanda mekarnya cinta di hati (Pegh, ni ayat rancangan nona tv3 ni, kikiki).



Akhirnya, ana mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan buat pengantin. Semoga tenang melayari bahtera rumahtangga yang penuh dengan mehnah dan tribulasi dunia. Semoga sukses dunia akhirat sahabatku. Bila cinta bertasbih...



No comments: