>Cinta bukan satu kesilapan > Tapi tempat menguji ketaqwaan > Cintakah pada yang Esa atau > Melangit pada yang tidak kekal > Sama ada kita hamba pada cinta atau PENCIPTA

Monday, October 20, 2008

SEKITAR 'EIDULFITRI 1429H

Hmm, syawal kali ini merupakan syawal pertama diraikan sebagai seseorang yang telah bekerja. Persiapan yang dilakukan hanya sederhana. Pakai jubah je, huhu..smart gak kan. Persiapan duit raya agak awal memandangkan anak buah sudah berjumlah 10 orang. Wau! pokaila ana, hehe.

1 Syawal disambut bersama keluarga tersayang di Tanjong Karang.





Sempat bergumbira dan bermesra dengan sebahagian anak-anak buah ana yang tersangat la comel. Geram betul tengok diorang ni. Tak sabar nak dapat satu, hehehe.



Syawal 1429H kali ini juga istimewa kerana pertemuan dengan kawan-kawan semasa sekolah rendah. Lebih kurang 11 tahun tidak berjumpa. Hmm..banyak perubahan jugak :)





Raya kali ni bertambah special dengan kehadiran sahabat-sahabat seperjuangan di KMM dahulu. Hmm..geng-geng nasyid sebonanye, hehe. ada juga member tu yang sanggup datang nun jauh dari Manjung. Terima kasih la sudi datang ke teratak hamba yang serba kekurangan ini.



Tidak dilupa Syawal ini turut diserikan dengan open house pot luck member-member seangkatan BIOTECH di UMS dahulu. Hmm..nice seeing u guyz


No comments: